آیا سرما باعث سرماخوردگی می‌شود؟ جزییات سرقت ۱۰ هزار قوطی کنسرو تن ماهی در تهران| انگیزه سارق چه بود؟ دستگیری عروس و مادرشوهری که شغلشان دزدی بود ماجرای عکس یادگاری عروس و داماد ایرانی کنار مسجد الاقصی چیست؟ خرید جهیزیه طبق قانون بر عهده عروس است یا داماد؟ ۲ فوتی بر اثر واژگونی خودرو در کلات خراسان رضوی (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) هشدار متخصصان درباره استفاده از گوشی در رختخواب راه اندازی شعبه دانشگاه فردوسی مشهد در عراق جزئیات تصادف تریلی با پژو ۲۰۶ در پل قائم مشهد (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) لغزندگی سطح معابر در محور مشهد -چناران (۲۵ شهریور۱۴۰۳) ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار حداقل‌بگیر شامل همسان‌سازی حقوق نمی‌شوند | دولت بار دیگر برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به مجلس لایحه می‌دهد توقیف محموله پارچه قاچاق ۷۰ میلیارد ریالی در مشهد (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) کمبود ۱۰ هزار کلاس درس در استان خراسان‌رضوی اعتراض المپیادی‌ها به تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور کشف ۶۰ کیلو ماده مخدر شیشه در هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان قانونی است که باید اجرا شود توزیع حدود ۶۸ هزار واکسن آنفلوانزا در داروخانه‌های مشهد | هنوز واکسن ایرانی توزیع نشده است افزایش ۲۰ درصدی شیرخشک توزیعی به داروخانه‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تذکر نماینده مجلس درخصوص تعیین تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تزریق ۸.۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تامین نقدینگی صنعت دارو رتبه یازدهم خراسان رضوی در کشور از نظر جمعیت سالمندی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۴۰۳) | بارش‌های رگباری در مشهد
سرخط خبرها

جزییات سرقت ۱۰ هزار قوطی کنسرو تن ماهی در تهران| انگیزه سارق چه بود؟

  • کد خبر: ۲۵۱۰۲۱
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۰
جزییات سرقت ۱۰ هزار قوطی کنسرو تن ماهی در تهران| انگیزه سارق چه بود؟
راننده کامیون که با طراحی نقشه ای عجیب، ۱۰ هزار قوطی تن ماهی را سرقت کرده بود، لب به اعتراف گشود.

به گزارش شهرآرانیوز، رسیدگی به این پرونده از چندی قبل با شکایت یک راننده کامیون در شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد.

شاکی که راننده کامیون بود به قاضی حمیدرضا کیاستی گفت: چند شب قبل در حالی که بار کامیونم ۲ تن، تن ماهی بود از طریق بزرگراه آزادگان راهی یکی از شهرستان‌ها بودم که ناگهان ۴ جوان که سوار ۲ موتورسیکلت بودند جلویم پیچیدند. چون فهمیده بودم آنها سارق هستند توقف نکردم؛ اما آنها آنقدر با سنگ به شیشه ماشین زدند تا اینکه مجبور به توقف شدم. آنها که چاقو داشتند دست و پایم را بستند و در حالی که گوشی موبایلم را هم گرفته بودند من را در ماشین زندانی کردند. حدود یکی دو ساعت در این وضعیت بودم تا اینکه توانستم خودم را نجات دهم. آن زمان بود که فهمیدم آنها بارم را که حدود ۱۰ هزار قوطی تن ماهی بود سرقت کرده‌اند.

با ثبت این شکایت به دستور بازپرس پرونده تحقیقات در این باره آغاز شد.

گروهی از ماموران پلیس به محلی که این راننده مدعی بود سرقت در آنجا اتفاق افتاده رفتند، اما نتوانستند به هیچ سرنخی دست پیدا کنند.

با گذشت چند ماه از این شکایت کاراگاهان پلیس متوجه شدند گوشی موبایل راننده کامیون که سرقت شده و تا آن زمان خاموش بود، روشن شده است. ردیابی گوشی، اما نشان می‌داد که بر خلاف آنچه که شاکی ادعا کرده گوشی در اختیار او است. در این شرایط بود که راننده کامیون دستگیر شد.

او وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به ساختگی بودن شکایتش اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل بخاطر تصادف از بیمه طلبکار شدم، اما شرکت بیمه همه خسارتم را نداد. به همین دلیل تصمیم گرفتم با اجرای نقشه‌ای از بیمه انتقام بگیرم.

 او ادامه داد: بعد از اینکه بار تن ماهی زدم، چون می‌دانستم بار بیمه است نقشه سرقت کشیدم. بار‌ها را در انباری در حاشیه شهر تخلیه و ادعا کردم که سارقان به من حمله کرده‌اند. بعد هم تن ماهی‌ها را به فروشندگان جمعه بازار می‌فروختم تا به خیال خودم از بیمه انتقام بگیرم. بعد هم در حالی که فکر می‌کردم ماجرا تمام شده گوشی‌ام را روشن کردم و گرفتار شدم.

بر اساس این گزارش، هم اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->